17.3.2011

UUSI PEITTOPROJEKTI

Isoäidin neliöitä on niin mukava virkata,ja kun alla on ihan onnistunut projekti,niin aloitinpa uuden.. :) Ja kun jämälankojakin on joka lähtöön,niin ehkä näitä syntyy useampiakin.. Nyt vuorossa vihreäsävyinen:
 Värisävyjä ei ole kuin kolme,mutta neitsytluonne pakottaa järjestämään nämäkin jotenkin järkevästi :) Virkkailen siis tarkassa järjestyksessä kutakin väriyhdistelmää... Katsotaan nyt,minkä kokoinen peitto tästä tulee,ja löytyykö sille käyttöä. Kiitos teille ihanille kommentoijille,ne ovat minulle äärettömän tärkeitä,vaikka  niitä onkin vielä aika vähän.. Yritän kovasti parantaa blogiani,jotta täällä olisi mukava vierailla! Ja itsekin käyn paljon muiden blogeissa,ja yritän ahkerasti kommentoidakin :)

4 kommenttia:

  1. Ihania paloja - nyt mun alkoi tehdä mieli vihreää isoäidinpeittoakin... ;) On tuo kyllä uskomaton malli, miten siitä voi saada niin monenlaista aikaan vaihtamalla vaan väriyhdistelmiä ja palojen kokoja. Olen tehnyt noista neliöistä siis ihan jo kaikkea mahdollista: laukkuja, hameita, tossuja, puseron helmaan... ei niihin kyllästy!

    VastaaPoista
  2. Ei näköjään kyllästy! :) Ne on niin helppo virkata,ehkä se juju on siinä. Mä tyydyn toistaiseksi noihin peittoihin,ideointi kun ei ole mun vahvimpia puolia.. Tietty jos on hyvät ohjeet,niin varmaan muutakin syntyisi.. Mä kuolaan niiden sun värikkäiden palojen perään,mutta se vaatis jo uusien lankojen ostoa,ja se on nyt kiellettyä,kun lankoja on nurkissa yllinkyllin. Mut kiva kun täällä blogimaailmassa näkee kaikkea ihanaa! :)

    VastaaPoista
  3. En nyt osaa oikein tätä kommenttia käyttää. En saa nimeä lisättyä eli Miia blogista www.miiav.vuodatus.com täällä :)

    Aivan ihana tuo alla oleva torkkupeitto. On varmasti unelman pehmeä ja kevyt :) Innolla odotan millainen peitto näistä palasista valmistuu. Nuo korvakorut on myös nätit.

    VastaaPoista
  4. Tuon peiton värit on todella ihanat.
    Kaunista peittoa olet tekemässä!

    VastaaPoista